بیوگرافی گروه BTS

بی‌تی‌اِس (به کره ای: 방탄소년단 BTS مخفف Bangtan Sonyeondan) یا بنگتن بویز (ترجمه: پسران ضد گلوله) یک گروه موسیقی کره ای است که با هفت عضو: جین (کیم سوکجین)، شوگا (مین یونگی)، جی- هوپ (جانگ هوسوک)، آر ام (کیم نامجون)، جیمین (پارک جیمین)، وی (کیم تهیونگ) و کوکی (جئون جانگ کوک) به فعالیت می‌پردازد و در حال حاضر سه سال است که با نظر مجلات معتبر موسیقی دنیا و همچنین فدراسیون ام نت آسیا به عنوان برترین آرتیست آسیا شناخته میشود. این گروه در سال ۲۰۱۷ قصد همکاری با گروه ای کی بی ۴۸ را داشت که نام تک آهنگ ان bird بود اما به دلیل رویارویی با مسائل فرهنگی بین ژاپن و کره تولید این تک آهنگ متوقف شد .

بی تی اس در دوازدهم ژوئن سال ۲۰۱۳ با آهنگ "No More Dream" از اولین آلبومشان به فعالیت پرداختند که برنده جایزه آرتیست نو ظهور سال ۲۰۱۳ در جشنواره‌های ملون میوزیک آواردز و سئول میوزیک آواردز ۲۰۱۴ شدند.


این گروه دومین فول آلبومشان را به نام «بال‌ها» در سال ۲۰۱۶ منتشر کردند. این آلبوم در نخستین بار در رتبه ۲۶ چارت بیلبورد ۲۰۰ آمریکا قرار گرفت که بالاترین رتبه‌بندی چارت برای یک آلبوم کی پاپ در تاریخ را ثبت کرد. همچنین بی تی اس را به اولین اکت کی پاپی تبدیل کرد که ۳ ورودی را به این چارت داشت و بی تی اس را اولین گروه کیپاپ ساخت که بیشتر از ۱هفته در چارت‌ها بود و بهترین آلبوم کی پاپ و رتبه ۶ بهترین آلبوم‌های جهان در سال ۲۰۱۶ از نظر بیلبورد انتخاب شد. «بال‌ها» بعد از انتشارش در ۹۸ چارت آی‌تیونز ۲۷ کشور مختلف رتبه اول را به دست آورد.

ترک اصلی آلبوم «خون، عرق و اشکها» به برترین ترک در چارت گائون تبدیل شد. به دنبال آخرین آلبومشان، سینگل «روز بهاری یا spring day» را منتشر کردند که به جایگاه اول در چارت دیجیتال گائون دست یافت و آلبوم مربوط اش، «You Never Walk Alone» به نوبهٔ خودش با ثبت بیشتر از ۷۰۰۰۰۰ نسخه پیش فروش شد.

«بال ها-wings» بیش از ۱٫۵میلیون نسخه فروش رفت و تبدیل به اولین «فروش میلیونی» بی تی اس شد. تا به امروز، دیسکوگرافی بنگتن حدود ۴میلیون آلبوم در سرتاسر جهان فروخته‌است.

بی تی اس که به حضور گسترده در رسانه اجتماعی مشهور هستند، به عنوان بیشترین آرتیست ریتوییت شده در توییتر در فهرست Forbes قرار گرفت.

جایزهٔ بهترین اجرا کنندهٔ جهان رو در سال ۲۰۱۵ در ام نت موزیک آواردز دریافت کرد. در اکتبر ۲۰۱۶ بی تی اس در چارت تاپ سوشال بیلبورد ۵۰ جایگاه نخست را از آن خود کرد و آن‌ها را به اولین گروه کی پاپی کرد که به صدر این چارت راه می‌یابند. پس از آن، بی تی اس تاکنون ۸۱ هفته در جایگاه نخست چارت سوشال ۵۰ می‌باشد. در سال ۲۰۱۷ بی تی اس برنده جایزه "بیلبورد میوزیک آواردز" در قسمت تاپ سوشال آرتیست شد. بی تی اس پس از آن در سال ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ بار دیگر برنده این جایزه شد و به اولین گروه کیپاپ که توانسته سه سال متوالی برنده جایزه Top Social Artist بشود و همچنین اولین گروه کی پاپ که دارنده سه جایزه بیلبورد است، تبدیل شد. در سال 2019 این گروه برای اولین بار در Billboard Music Awards توانست جایزه Top Duo/Group را با کنار زدن رقیبان خود به خانه ببرد و در مجموع با داشتن چهار جایزه مراسم Billboard Music Awards توانست پرافتخارترین گروه کیپاپ تا به حال باشد

بی تی اس با سری آلبوم‌های Love YourSelf یا خودت را دوست بدار، رکوردهای جدیدی را جابه‌جا کرد. با آلبوم Love YourSelf: Her خودت را دوست بدار: او، به بیشترین پیش فروش و فروش یک آلبوم کره ای در چارت‌های این کشور و کشورهای دیگر رسید که این گروه با آلبوم کامل خود Love YourSelf: Tear خودت را دوست بدار :اشک، رکورد خود را شکست و به اولین آلبوم غیر انگلیسی زبانی، تبدیل شد که به صدر بیلبورد ۲۰۰ می‌رسد. همچنین اولین اکت کره ای که به همچنین مقامی می‌رسد. تایتل ترک این آلبوم، Fake Love[۲] عشق دروغین، پس از سای Psy، به دومین اکت کره ای و اولین گروه کره ای که به تاپ ۱۰ هات ۱۰۰ بیلبورد راه یافته تبدیل می‌شود و در رتبهٔ ۱۰ در این چارت دبیوت کرده؛ قبل از آن سینگل Mic Drop[۳] با همکاری دی جی آمریکایی Steve Aoki در دو ورژن یکی با همکاری رپر آمریکایی Desiigner و دیگری بدون همکاری او، در چارت هات ۱۰۰ بیلبورد با رتبهٔ ۲۵ دبیو کرد. به تازگی آهنگ IDOL از همین گروه در رتبه ۱۱ این چارت بزرگ قرار گرفت.آن‌ها همچنین در سال ۲۰۱۸ برای دومین بار متوالی با آلبوم خودت را دوست بدار:پاسخ رتبه اول چارت بیلبورد ۲۰۰ را به دست آورد. و در سال ۲۰۱۹ با آلبوم Map Of The Soul:Persona باز هم رتبه اول چارت بیلبورد ۲۰۰ را کسب کردند به این ترتیب این گروه تا به حال اولین و تنها گروه کیپاپ می‌باشد که سه بار توانسته رتبه اول چارت بیلبورد ۲۰۰ را کسب کند

آن‌ها در جریان سری‌های آلبوم Love YourSelf با همکاری یونیسف کمپین Love YourSelf علیه خشونت راه اندازی کرده‌اند و بخشی از درآمد خویش از آلبوم Love YourSelf: Her را به این کمپین اختصاص داده و تا به امروز بیش از ۱ میلیون دلار برای این کمپین جمع‌آوری شده.

در پی موفقیت‌های شگفت‌انگیز آن‌ها با آلبوم اخیرشان Love YourSelf:Tear آن‌ها از خانهٔ آبی (مقر ریاست جمهوری) از مون جه این، رئیس‌جمهور کرهٔ جنوبی، نامه ای برای تقدیر از دستاوردهایشان دریافت کرده‌اند. همکاری جدید بی تی اس با هالزی در ام وی البوم‌ پرسونا این ام وی رکورد بیشترین بازدید در ۲۴ ساعت را در یوتیوب زد. طرفداران این گروه در اصطلاح آرمی نامیده می‌شوند. این گروه در بریتانیا گات تلنت اجرا داشته و توانسته گواهی نقره بریتانیا را قبل از اجرا در استدیوم ویبلی بگیرد و برای ششمین هفته البوم جدید آنها در چارت های بیلبورد صدر نشین بوده همچنین از طرف اکادمی گرمی دعوت نامه ای برای بی تی اس و بنگ شی هیوک برای پیوستن به recording academy class امده است.

 

بی تی اس برای اولین بار در مراسم بیلبورد میوزیک آواردز ۲۰۱۷ به صورت رسمی پا به مدیا آمریکا گذاشت. آن‌ها برای تاپ سوشال آرتیست نامزد دریافت جایزه شدند، که با رکورد شکنی به بیشترین آرتیست رأی آورده شدند و رکورد جاستین بیبر را شکستند و موفق به کسب این جایزه شدند. در همین سال در مراسم جوایز موسیقی آمریکا AMAs، با اجرای DNA در تلویزیون آمریکا دبیوت کردند. یس از آن در تاک شوهای معروف آمریکایی نظیر الن شو، جیمی فالون، لیت لیت نایت ویت جیمز کوردن حضور یافتند و تبدیل به اولین گروه کیپاپ که در این تاک شوها حضور یافته شدند. در مراسم بیلبورد آواردز ۲۰۱۸ بازهم نامزد تاپ سوشال آرتیست شدند که در این سال علاوه بر دریافت جایزه، در صحنهٔ این مراسم اولین اجرای آهنگ خویش Fake Love را انجام دادند.و در سال ۲۰۱۹ نیز در مراسم Billboard Music Awards موفق به دریافت جایزه Top Duo/Group[۴] و Top Social Artist شدند و آهنگ خود بنام Boy With Luv که با همکاری Halesy انجام شده را اجرا کردند

آن‌ها همچنین موفق به دریافت نشانه طلا برای آهنگ‌های دی ان ای-DNA و مایک دراپ-MIC DROP به عنوان اولین اکت کیپاپ که این نشان را دریافت می‌کنند شده‌اند.

همچنین آلبوم اخیرشان Love YourSelf: Tear به تاپ ۱۰ پر فروش‌ترین البوم‌های کل ۲۰۱۸ در ایالات متحده تبدیل شده‌است. آن‌ها توانستند ۴۰۰۰۰ بلیط ورزشگاه cityfield را در ۱۵دقیقه سولد اوت کنند که حتی برای یک آرتیست مشهور آمریکایی نیز بسیار دشوار است.

بی تی اس بعد از انتشار آلبوم Love your self: answer موفقیت‌های زیادی دریافت کردند. آهنگ اصلی این آلبوم idol در ۲۴ ساعت ۵۶۰۰۰۰۰۰ بازدید داشت و رکورد تیلور سوییفت برای موزیک ویدیو look what you made me do را شکست.

گروه بی تی اس به عنوان اولین گروه کره ای توانست در شوی بزرگ America's Got Talent آهنگ IDOL را اجرا کند. همچنین بی تی اس اولین گروه کره ای است در مراسم American Music Awards کاندید دریافت جایزه شده‌است همچنین آنها اولین گروه کره ای هستند که در مراسم Grammy 2019 آمریکا در بخش اهدای جوایز حضور داشتند.

 

اسم طرفدارا: A.R.M.Y (Adorable Representative MC for Youth) یا همون آرمی

 

رنگ رسمی گروه: خاکستری نقره‌ای

اکانت‌های رسمی بی تی اس:

(همه‌ی اعضا فقط از یه اکانت استفاده میکنن)

اینستاگرام: @bts.bighitofficial

توییتر: @bts_twt

فیسبوک: bangtan.official

سایت رسمی: bts.ibighit.com

وی لیو: BTS channe

 

RM (آر اِم)

اسم هنری: RM (آر اِم)

قبلا Rap Monster بود که سال 2018 عوضش کرد.

اسم اصلی: کیم نام جون

موقعیت در گروه: لیدر، رپر اصلی

تاریخ تولد: 12 سپتامبر 1994 (21 شهریور)

قد: 181 سانتی متر

وزن: 67 کیلوگرم

گروه خونی: A 

محل تولد: ایلسان، گیونگ‌گی‌دو، کره جنوبی

اعضای خانواده: پدر، مادر، خواهر کوچکتر

سرگرمی: وب گردی :)

دانستی های RM:

1. اون در ایلسان گیونگ‌گی‌دو به دنیا اومده

2. یه خواهر کوچیکتر داره.

3. دبیرستانی که رفته آپگوجونگ و دانشگاهی که رفته دانشگاه گلوبال سایبر (یه دانشگاه که میتونی به صورت مجازی درس بخونی) بوده.

4. رپمانستر 6 ماه توی نیوزلند درس خونده و زندگی کرده.

5. غذاهای مورد علاقه‌ش گوشت و کال گوکسو هست.

6. خودش انگلیسی رو یادگرفته و میتونه خیلی خوب انگلیسی حرف بزنه.

7. با اینکه قیافش خشن میزنه ولی خیلی آروم و بازیگوشه :)

8. رنگ مورد علاقه‌اش مشکی هست.

9. عدد مورد علاقه‌اش 1 هست.

10. وسایل موردعلاقه‌ش لباس و کامپیوتر و کتاب هست.

11. از آب و هوای صاف خوشش میاد.

12. گفته که اگه دختر بود با جِی هوپ قرار میذاشت چون جِی هوپ شبیه سرپرست خوابگاه هاست :)

13. الگوهاش کانیه وست و A$AP Rocky هستن.

14. بیشتر از 100 تا آهنگ نوشته و ساخته.

15. اون واقعا زرنگه و آی کیوش 148 و توی دبیرستان توی امتحانای مدرسه رتبه 1 شده.

16. دختر ایده آلش دختری هست که جذاب باشه حتی ذهنش و همینطور متفکر و قابل اعتماد.

 جین

 هنری: جین

اسم اصلی: کیم سوک جین

موقعیت در گروه: خواننده و خوشگل گروه

تاریخ تولد: 4 دسامبر 1992 (13 آذر)

قد: 179 سانتی متر

وزن: 63 کیلوگرم

گروه خونی: O

محل تولد: گواجون، گیون‌گی‌دو، کره جنوبی

اعضای خانواده: پدر و مادر، برادر بزرگتر

سرگرمی: آشپزی کردن، بازی کردن ویدیوگیم های نینتندو (همون شرکتی که بازی ماریو قارچ خور رو ساخته)، و سلفی گرفتن

دانستی های جین:

1. توی گواجون در گیئون‌گی‌دو در کره جنوبی به دنیا اومده.

2. یه برادر بزرگتر (کیم سوک جونگ) داره.

3. توی دانشگاه کونکوک بازیگری خونده.

4. سنش از همه‌ی اعضای گروه بیشتره

5. مسئول نظافت خوابگاه هست.

6. عدد مورد علاقه‌اش 4 هست.

7. آب و هوای مورد علاقه‌اش هوای آفتابی بهاری هست.

8. گفته اگه دختر بوده با جیمین قرار میذاشته چون جیمین خجالتیه و بهش کمک میکنه که روش رو باز کنه و اجتماعی ترش کنه.

9. الگوش تی او پی تو گروه بیگ بنگ هست.

10. وقتی گشنه بشه با چشم چپش چشمک میزنه :)

11. رنگ مورد علاقه‌اش آبیه ولی توی یه مصاحبه‌ای گفته از صورتی خوشش میاد.

12. از پرنسس های دیزنی هم خوشش میاد :|

13. آشپزیش خیلی خوبه.

14. از خوندن و نگاه کردن به دستور عمل های آشپزی و عکسای غذا خوشش میاد.

15. غذاهای مورد علاقه‌اش لابستر (خرچنگ)، گوشت و نینگمیون (یه جور نودل کره ای) هست.

16. اعضای گروه میگن که هیکل خیلی خوبی داره.

17. دختر ایده آلش دختری هست که مهربون باشه و آشپزیش خوب باشه و ازش به خوبی مراقبت کنه. 

 

 شوگا

 

 

اسم هنری: شوگا

اسم اصلی: مین یون گی

موقعیت در گروه: رپر کمکی

تاریخ تولد: 9 مارچ 1993 (18 اسفند)

قد: 174 سانتی متر

وزن: 59 کیلوگرم

گروه خونی: O

محل تولد: باک‌گو در دِگو در کره جنوبی

اعضای خانواده: پدر و مادر، یه برادر بزرگتر

سرگرمی: بیکاری در زمان های بیکاری :| ، عکس گرفتن، طفره رفتن از کار کردن (تنبلی کردن :) )

دانستی های شوگا:

1. توی باک‌گو در دِگو در کره جنوبی به دنیا اومده.

2. یه برادر بزرگتر (مین گوم جه) داره. (اینستاگرام برادرش)

3. توی دانشگاه گلوبال سایبر درس خونده.

4. وقتی عصبی میشه یا موقع هایی که گریه میکنه با لهجه ساتوری حرف میزنه. (ساتوری یعنی لهجه‌ی محلی)

5. غذای مورد علاقه‌اش گوشته.

6. اگه دختر بود با جین قرار میذاشت.

7. رنگ مورد علاقه‌اش سفیده.

8. عدد مورد علاقه‌اش 3 هست.

9. عاشق عکاسیه.

10. آب و هوای مورد علاقه‌اش هواییه که توی روزش بتونه لباس آستین کوتاه بپوشه و توی شبش آستین بلند. 

11. دوست داره واسه موقعیت هایی که هرروز پیش میاد شعر بگه.

12. الگوهاش کانیه وست، هیت بوی، لیل واینه و لوپ فیاسکو هستن.

13. دختر ایده آلش دختری هست که موسیقی رو دوست داشته باشه الخصوص هیپ هاپ

 

جِی هوپ

اسم هنری: جِی هوپ

اسم اصلی: جانگ هو سوک

موقعیت در گروه: رپر کمکی، رقصنده‌ی اصلی، خواننده جایگزین

تاریخ تولد: 18 فبریه 1994 (29 بهمن)

قد: 177 سانتی متر

وزن: 65 کیلوگرم

گروه خونی: A

محل تولد: گوانگجو کره جنوبی

اعضای خانواده: پدر و مادر و یه خواهر بزرگتر

سرگرمی: آهنگ گوش دادن و نیگاه کردن ویترین های مغازه‌ها بدون قصد هیچ خریدی :)

دانستی ها جِی هوپ:

1. اون در گوانگجو کره جنوبی به دنیا اومده.

2. یه خواهر بزرگتر داره.

3. توی دبیرستان سراسری گوانگجو درس خونده و دانشگاهش هم دانشگاه گلوبال سایبر(یه دانشگاه که میتونی به صورت مجازی درس بخونی) بوده.

4. اسمش رو گذاشته جِی هوپ (هوپ یعنی امید) چون میخواسته سرچشمه‌ی امیدو نور برای طرفدارا باشه.

5. کیمچی دوست داره. 

6. فصل مورد علاقه‌اش بهاره.

7. رنگ مورد علاقه اش سبزه.

8. عدد مورد علاقه اش 7 هست.

9. اولین بار واسه کمپانی JPY تست داده.

10. بهترین رقصنده توی گروه هست.

11. خیلی تمیز و مرتبه :)

12. از تمرین کردن خوشش نمیاد.

13. اون و یونگجی از گروه B.A.P باهم برای JPY تست دادن.

14. الگو هاش جی-دراگون از گروه بیگ بنگ، A$AP Rocky ، جِی کول و بینزینو هستن.

15. دختر ایده آلش جِی هوپ دختری هست که دوستش داشته باشه و آشپزیش خوب باشه و زیاد فکر کنه.

 

 جیمین

اسم هنری: جیمین

اسم اصلی: پارک جی مین

موقعیت در گروه: خواننده کمکی و رقصنده اصلی

تاریخ تولد: 13 اکتبر 1995 (21 مهر)

قد: 173 سانتی متر

وزن: 61 کیلوگرم

گروه خونی: A

محل تولد: بوسان کره جنوبی

اعضای خانواده: پدر و مادر و یه برادر کوچیکتر

سرگرمی: استراحت کردن تو هر فرصتی که پیش بیاد :)

دانستی های جیمین:

1. اون در بوسان کره جنوبی به دنیا اومده.

2. یه برادر کوچیکتر (پارک جی هیون) داره.

3. در دبیرستان هنری بوسان و در دانشگاه گلوبال سایبر (یه دانشگاه که میتونی به صورت مجازی درس بخونی) درس خونده.

4. عدد مورد علاقه اش 3 هست.

5. رنگ های مورد علاقه اش آبی و مشکی هستن.

6. غذاهای مورد علاقه اش مرغ، اردک، خوک و میوه و کیمچی جیگی هست.

7. ترجیح میده که آب و هوا آفتابی و سرد باشه.

8. اگه یه آهنگ پخش بشه شروع میکنه به رقصیدن و اصلا مهم نیست که کجا باشه :)

8. الگوش ته‌یانگ از بیگ بنگ و کریس بروان و رِین هستن.

9. جیمین وقتی کارهای رِین رو دید به خوانندگی علاقه مند شد.

10. یه باز جیمین یه لیریک (متن اهنگ) نوشته و به شوگا نشونش داد و شوگا گفت: تو به اینا میگی لیریک!؟ (لیریکش مثل آهنگ های بچگونه بوده :) ) بعد شوگا به جیمین گفته که اصلاحش کنه و آخرش هم شوگا اصلا از اون لیریک استفاده نکرده :)

11. چشمهاش بهش اعتماد به نفس میدن :)

12. از خوندن کتاب های کمیک خوشش میاد و گفته که کتابهای کمیک اون رو تحت تاثیر قرار دادن.

13. جیمین و ته مین از گروه Shinee باهم دوست هستند. جیمین حتی از ته مین و کای از اکسو واسه یکی از آلبوم هاشون تشکر کرده.

14. جیمین مشکلاتش رو خودش حل میکنه و اگه نتونست با وی درمیون میذاره تا کمکش کنه.

15. تو خوابگاه جیمین مسئول آشپزخونه هست.

16. وقتی میرقصه باید از خط چشم استفاده کنه :) اگه استفاده نکنه خجالت میکشه :) اعتماد به نفسش تو چشماشه دیگه :)

17. دختر ایده آلش جیمین دختر هست که خوشگل و ناز باشه و از خودش کوچیکتر باشه. 

 

 وی(عششششقققممممم)

 

اسم هنری: وی

اسم اصلی: کیم ته هیونگ

موقعیت در گروه: خواننده

تاریخ تولد: 30 دسامبر 1995 (9 دی)

قد: 178 سانتی متر

وزن: 62 کیلوگرم

گروه خونی: AB

محل تولد: دِگو کره جنوبی

اعضای خانواده: پدر و مادر، خواهر و برادر کوچیکتر

سرگرمی: دنبال آهنگی بگرده که هیچیکی گوش نمیده و کار با کامپیوتر

دانستنی های وی:

1. اون در دِگو کره جنوبی به دنیا اومده

2. یه خواهر و برادر کوچیکتر داره.

3. در دبیرستان هنری کره و دانشگاه گلوبال سایبر (یه دانشگاه که میتونی به صورت مجازی درس بخونی) درس خونده.

4. گفته شده که وقتی تیزر عکس هاش پخش شد 5 تا کلوب طرفداری واسش درس کردن :)

5. هر چیزی منحصر به فردی که باشه رو دوست داره.

6. غذاهای مرود علاقه اش جاپچه و هر نوع گوشتی که باشه هست.

7. عدد مورد علاقه اش 10 هست.

8. رنگ های مرود علاقه اش مشکی و سبز و سفید هستن.

9. عادت داره ناخوناش رو بجوه :|

10. الگوش پدرشه :)

11. وسایل مورد علاقه اش کامپیوتر، عروسک های بزرگ، لباس و کفش و وسایل تزیینی و هرچی که منحصر به فرد باشه هست.

12. اعضای گروه گفتن آشپزیش افتضاحه :)

13. دختر ایده آل وی دختری هست که مواظبش باشه و فقط وی رو دوست داشته باشه و خیلی ناز باشه.

 

جونگ‌کوک

 

اسم هنری: جونگ کوک

اسم اصلی: جون جونگ‌گوک

موقعیت در گروه: خواننده اصلی، رقصنده کمکی، رپر جایگزین، مکنه

(تو کره به کسی توی یه گروهی کوچیکتر از همه باشه میگن مکنه)

تاریخ تولد: 1 سپتامبر 1997 (10 شهریور)

قد: 178 سانتی متر

وزن: 66 کیلوگرم

گروه خونی: A

محل تولد: بوسان کره جنوبی

اعضای خانواده: پدر و مادر و یه برادر بزرگتر

سرگرمی: نقاشی کردن

دانستی های جانگ‌کوک:

1. در بوسان کره جنوبی به دنیا اومده

2. یه برادر بزرگتر داره.

3. در مدرسه هنرهای نمایشی سئول درس خونده.

4. غذای مورد علاقه اش هر چیزی که با آرد درست بشه هست مثل پیتزا، نون و غیره

5. اگه دختر بود با جین قرار میذاشت.

6. عدد مورد علاقه اش 1 هست.

7. رنگای مورد علاقه اش قرمز و سفید و مشکی هستن.

8. میگه که توی آشپزی مهارت داره.

9. از کفش و آرایش کردن خوشش میاد.

10. الگوش جی-دراگون از گروه بیگ بنگ هست.

11. دختر ایده آل جونگ کوک دختری هست که قدش حداقل 168 سانتی متر باشه یا از خودش کوچیکتر باشه، یه همسر خوب باشه، آشپزیش خوب باشه، زرنگ باشه، پاهای خوشگلی داشته باشه و توی آواز خوندن خوب باشه.

 

12.اولین آلبومی که خریده یکی از آلبوم ها یIU بوده و یکی از بزرگ ترین طرفدارای IU هستش:)

۵ لایک
۰۴ مرداد ۲۲:۳۸ kiute- ARMY-nosayebe
ععععععععععععععععععررررررر باریککککککککککککککک
ما اینیم دیگه!

بله ددی جون شما بهترینییییییییییییییییییییینننننننننننننننن

اووووووه وااسه شروع عالیه فقط نمیتونی یه قالب واضح تر بزاری یا از سایت عرفان بگیری
۰۵ مرداد ۱۰:۲۹ 하니예 .이
نمیاد عکسا...شاید به خاطر قالبته

نمیدونی چجوری میتوم خودم یه قالب درست کنم؟؟؟؟

۲۶ آذر ۱۳:۱۹ Aram heydarzadeh

یکی از اعضا رفته درسته؟من چون تازه آرمی شدم نمیدونم اسمش چی بوده0_0

میشه بگی بهم؟0_0

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
the biggest boy band in the world
they taught us that how we can love ourselves
and we should love our selves
***********************************
When I hate being myself
When I just want to disappear forever
I open 1 door & there I was in your heart
if you open that door & come in.........
i will be waiting for you there
it is ok to belive,i will comfort you
magic shop#
**********************************
آخرین نظرات
آخرین مطالب
چه قدر منو میشناسین
مهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههم
چالش BTS
نماشا (https://www.namasha.com/channel6756598588)
تولد تولد تولد
سوااااااااااااااااال مهم
bts 2018 pic 2
bts 2018 pic 1
بی تی اس :)
راییییییییییییی گیییییرررییییییی به شدت مههههههههههههم
محبوب ترین مطالب
چالش BTS
چه قدر منو میشناسین
تولد تولد تولد
آشنایی
سوااااااااااااااااال مهم
مهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههم
نماشا (https://www.namasha.com/channel6756598588)
وقتی ترامپ آرمی میشه(جهت خنده)
jin
بی تی اس و کریسمس (عکس)
پربیننده ترین مطالب
بیوگرافی گروه BTS
بی تی اس و کریسمس (عکس)
چالش BTS
نماشا (https://www.namasha.com/channel6756598588)
چه قدر منو میشناسین
خبر مهم
suga
تولد تولد تولد
سوااااااااااااااااال مهم
j hope
مطالب پر بحث تر
چالش BTS
سوااااااااااااااااال مهم
چه قدر منو میشناسین
suga
تولد تولد تولد
بیوگرافی گروه BTS
آشنایی
بی تی اس و کریسمس (عکس)
j hope
نماشا (https://www.namasha.com/channel6756598588)
آرشیو مطالب
نویسندگان
kim anna ( 21 )
پیوند ها
ساخت وبلاگ جدید در blog.ir
نرم افزار مهاجرت به blog.ir
وبلاگ رسمی شرکت بیان
صندوق بیان
پیوندهای روزانه
پاسخ به سوالات وبلاگ نویسان
آخرین وبلاگ های به روز شده
زندگی به سبک بیان!
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان