چالش BTS

خوب چن تا سوال آورم براتون تا بدونم چه قدر درباره بی تی اس میدونین

خواهشا همه شرکت کنن(جایزه هاتونم محفوظه)

 

1-اولین برد بی تی اس در مراسم بیلبورد آمریکا با کدوم آهنگ بود؟؟؟

 

2- از نظر خود جیمین وقتی میخنده شبیه کی میشه؟؟؟

 

3- چرا طرفدارا به تهیونگ لقب CGV (سینمای سه بعدی)رو دادن؟؟؟؟

 

4- اسم کره ای که برای آهنگ boy with luv انتخاب کرده بودن؟؟؟

 

5-قولی که اعضای بی تی اس به خودشون دادن؟؟؟؟(برای سال 2019)

 

6-کامبک آهنگ boy with luv کجا بود؟؟؟(منظورم اینه که اولین بار کجا اجرا کردن؟؟؟؟)

 

7- فیلم برداری آهنگ boy with luv توی کدوم یک از شهر های زیر بود؟؟؟

الف:گیوچانگ

ب:گیونگی دو

ج:نامیونگ جو

د:گوامگ جو

 

8-اولین بار آهنگ IDOL رو کجا اجرا کردن؟؟؟؟

 

9-از نظر جونگ کوک آرمی برای بی تی اس چه معنایی داره؟؟؟(سال 2019 گفت)

 

10- این جمله رو کدوم یک از اعضا گفتن؟؟؟

(خیلی بهتر خواهد بود که شاهد هنرمندان تازه تری باشیم تا اینکه بی تی اس بیشتری داشته باشیم)

 

و در آخر یه سوال آسون که همه میدونن

 

11-رقصنده اصلی بی تی اس کیست؟؟؟؟

(این خیلی سوال سختیع پس بادقت جواب بدین)

 

۹ لایک

یاااااا

من هیشکدومشو بلد نیستم،..

ولی اگه بخوای میتونم چرت و پرت برات بنویسم شاید درست در اومد😁

باشه عزیزم هر جور دوست داری

اولی :دی ان ای ؟؟؟؟

 

دومی : یک خانمی به اسم جونگ جوری 

 

سومی :  به خاطر اینکه توی دی ان ای شبیه فتوشاپ بود 

 

چهارمی : .....

 

پنجمی : برای امسال بیشتر تلاش بکنن 

 

ششمی :....

 

هفتمی : گیوچانگ

 

هشتمی : تو موزیک ویدیو 

 

دهمی  : نامجون یا هوپی 

 

یازدهمی :  جیهوپ

سه تا درست

من که بلد نیستمممممم چیکار کنمممممممم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

تازه دارم میفهمم چقد به درد نخورم  

اشکال نداره عزیزم یاد میگیری

ممنون عزیزم ولی خب خیلییییییی طول میکشه تا یه آرمی درست حسابی بشم...  

همه اول اینجوری بودن.خود من حتی نمیتونستم تشخیص شون بدم و اسماشون رو یاد بگیرم ولی الان راه افتادم

ولی خب اینجور چیزارو از کجا یاد بگیرمممممم؟؟؟؟؟

وقتی لایوها و برنامه هاشون رو ببینی کم کم یاد میگیری عزیزم

میشه بگی کدوماشون درس بوده ؟؟؟

یه پیام خصوصی بفرست بهت بگم

یا دی ان ای بود یا فایر مطمئن نیستم

یه بازیگر زن بود که اسمشو یادم نمیاد

چون جونی اوپا عین سینما سه بعدی از خودش اشعه داشتو زیبا عه

مگه چاگون گودلل نمیدونم چی چی نیست ؟؟

قولشون ... نمیدونم

اس ان ال

نمیدونم کدوم شهره

فک کنم امریکن گات تلنت بود شایدم MGA 

زندگیشونیم ؟؟ خوشحالیشون ؟؟

رپمونی گفته

جیمین دنسر اصلیه 

 

2 تا درست
فایتینگ
دو گزینه ها رو حساب نمیکنم یه دونه رو بگو
اسم بازیگره رو هم بگو

هیچ کدومو نمی دونم...............

کککککککککککککک

ولی آخری سر کوکی و هوپی شک دارم(بیشتر کوک)

فایتینگ

مرررسی دقیقا هیچ کدومو نمیدونستم -_-

 

همینا نسخه بلک پینکشو عین بلبل جواب میدم اینجا لالم ///:

تازه این سوالا به نظرم خیلی اسونه
اسوناش رو طرح کردم که

بیا اسوناش اینه حتما سختاشو نمیتونم از رو بخونم ////:

ببخشید فک کنم خیلی زیاد ازشون میدونم

اولی فایر

دومی یه خانم بازیگر که شبیهاحمقا به نظر میاد فک کنم اسمش جوری بود

به خاطر عکسش توی دی ان ای

من چه میدونم

بنگتن بنگتن بن بنگتن

اس ان ال

یه جا بود دیگه به من چه

یه جای خوب

ارتش قوی

نامجون

جیمین

افرین عزیزم 4 تا درست
چند وقتع ارمی شدی؟؟

یه ماهه که ارمی شدم و از این بابت بسیار خوشحالم

چرااااااااااااااااااا

ایییییییییییییییییینقدددددددددددددررررررررررررررر

سسسسسسسسسسسسسسسسسخخخخخخخخخختتتتتتتتهههههه

مگه کنکوره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چرا همه میگن سخته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
واقعااااااااااا سختههههههههههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

1.B.S&T

2.یه خانوم بازیگر بود فک کنم

3.چون صورتش تو عکسا بدون ویرایش و فتوشاپ سه بعدی دیده میشد؟

4.چیزهای کوچک برای شادی(مث جیمین:)) )

5.اجرا روی استیج گرمی

6.ی برنامه تلویزیونی تو امریکا..ی شنبه ای تو اسمش داشت

7.الف؟

8.حالا ک فک میکنم بنظرم تو بیلبورد بود نه؟ ی مراسم امریکایی بود درهرصورت

9.بالی برای پرواز؟؟؟

10.شوگا

11.جی هوووووووووووووپ

4 تا درست
با دوتا نصفه درست

فایر

جونگ جوری

عکسش توی دی ان ای

شعری برای چیزهای کوچیک

نم

نم

نم

نم

نم

نامجون

جیمین

4درست
کسی نیست بیشتر بلد باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

۲۸ مرداد ۲۰:۱۰ ❤️pishul ❤️jikook❤️

1-فایر

 

2- اسمش یادم نمیاد ولی تو برنامه Knowing Bros گفته بود جوری*-*

 

3- -

 

4- luv와 소년 کککککککک

 

5--

 

6-موزیک بنک

 

7- گوامگ جو

 

8-m count down

 

9-اینو تو کدوم برنامه گفته دقیقا؟؟ ککک بگو منم ببینمش^^

 

10- شوگا

 

11-جی-هوپ

 از 4 تا کمتر شم ابروم میره عررررررر

منیکه شش ساله ارمیم عررررررررررر

دقیق 4 تادرست

۲۸ مرداد ۲۰:۲۶ ❤️pishul ❤️jikook❤️

اوه مای گاد.*-*

از بیخه گوشم گذشت کککککککک

سوال سه خیلی اسونه ها یه دره فک کن

1. وقتی برنده شدن آهنگ پس زمینه BS&T بود ولی اون موقع ها با NOT TODAY ترکونده بودن. ولی قطعا با BS&T بودش

2. یه آرتیست زن ژاپنی فک کنم بعدش هم گفتن شبیه چا ته هیونه! (شک دارم)

3. چون صورتش مثه CG (گرافیک کامپیوتری) هستش یعنی غیر واقعیه و کامپیوتری D:

4. شعری برای چیزهای کوچک

5. بهش شک دارم D:

6. بیلبورد موزیک اوردز

7. نمیدونم ولی دوس دارم بدونم *_*

8. توی موزیک بنکی موزیک کوری یا شو چمپینی چیزی لابد شایدم اینکیگایو D: ولی به موزیک کور شک دارم D:

9. نوک زبونمه ها *_*

10. شوگا گفتش و از نظرم اشاره به مونستا ایکس بودش چون یه جایی به مونستا ایکس گفتن شما بی تی اس دوم هستین

11. جی هوپ لیدر رقصه پس جیمینه

۴تا درست

1: دی ان ای

2: فک کنم جونگ جوری

3: چون قیافش کامپیوتریه؟

4: جاکاون کوتدولاول اوای هان شی

5: m count down?

6:

7:

8: 

9:

10: نامجون

11: جیمین

معنی 4 که نوشتی چیه؟؟؟

نمی دونم ولی فک کنم یه چیزی مث: شادی های کوچک یا چیزای کوچک شادی آفرین بود

درسته افرین
3تا درست

۲۹ مرداد ۱۷:۲۹ R. M-kiute.ARMY

1دی ان ای

2 کیک برنجی یا موچی

3به دلیل توانایی هاش تو عکس برداری و فیلم برداری

4

5

6تو یک برنامه آمریکای

8 موزیک بنگ شبکه کی بی اس ورلد

9

10شوگا

11جیمین

سوال 2 گفتم شبیه کی میشه نه اینکه لقبش چیه
3 تا درست

۲۹ مرداد ۱۹:۲۹ R. M-kiute.ARMY

شبیه ته مین شاینی؟

نه.یه راهنمایی وقتی که میخنده شبیه یه خانم بازیگره
اسم بازیگره؟؟؟
خود جیمین توی knowing brothers گفته بود

من که نمیدونم ولی اگه کسی همشو بلده بگه اطلاعات ما هم بالا بره@_@~

\س صبر کن چالش تموم شد جوابا رو میزارم

۳۱ مرداد ۱۰:۳۶ moon🌛 child🌜

وایییییی از سوال های منم بسی سخترههههه 

1.دی ان ای

2.نمیدونم ولی چشاش خط میشه خیلی کیوتهههه شبیه یه بازیگره بود خانوم وای اسمش نوک زبونمه هااا کککک

3.چون صورتش مثل فتوشاپه 

4.......

5که همیشه برای ارمی ها بخونن و سلامت باشند

6تو یه برنامه امریکایی 

7الف

8موزیک بنک 

9 نمیدانم 

10شوگا

11جیهوپ و جیمین 

 

 

سه تا درست

یاااااااااااااااااااااا......این سختههههههههههه..........من هرچی فک کردم یادم نیومد .....

فقط اولی شاید DNA باشه ......ن

نومودونم...

نه dna نیست.یه راهنمایی به همه
اهنگی که توی knowing brothers هم اجرا کردن

نمی دونم به مغزم خطور نمی کنه .....اخه اون سال که رفتن تو برنامه ۲۰۱۷ بود پس فک کنم......

Mic Drop 

به خدا اگه اشتباه باشه خودمو آتیش می زنم.......😶😶😶😶😶😶😑😑😑😑😑

noooooooooooooooooooooooo

باشه .....من دیگه نظری ندارم ........بگو جوابشو دیگههههه....

چالش کی تموم میشه وقتش؟

تا اخر این هفته اخه میخام یکی پیدا بشه که حداقل 8 تا بلد باشه

نه نمد

من اسمم هدیه ست.6 ماهه ارمی ام

واقعا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
افرین خیلی خوب بود
نه
عالی بود این همه اطلاعات در عرض 6 ماه باریک

سلام یارابون..

خواستم ج بدم منم..البته همینجوری ج میدما..

چون مغزم شدیدا درگیر درسه و قاطی پاتی شده...

برا هر سوال چنتا جواب دارم..حالا یکیشو انتخاب کردم بنویسم..

امییییدوارممممم خوب باشه..بسم الله الرحمن الرحیم..

1) fire

2) جونگ جوری

3) فکنم چون بدون آرایش خوشگله و صورتش نشنال فیصه..

4) شعری برای چیزهای کوچک

5) پرقدرت برگردن و همیشه درکنار آرمی ها بمونن..

6) SNL 

7) گوامگ جو

8) m count down

9) بالی برای پرواز

10) نامجون

11) جیهوپ

.

.خدایا خودت برمن رحم کن...جوابام خوب باشن

صلوااااات...

*-*

6 تا درست افرین

جییییییییییییییغ..عرررررر

..آرههههه اینهههههههه

وای خدا اگه کم میشد خودمو خط مینداختم..هووووووف

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
the biggest boy band in the world
they taught us that how we can love ourselves
and we should love our selves
***********************************
When I hate being myself
When I just want to disappear forever
I open 1 door & there I was in your heart
if you open that door & come in.........
i will be waiting for you there
it is ok to belive,i will comfort you
magic shop#
**********************************
آخرین نظرات
آخرین مطالب
چه قدر منو میشناسین
مهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههم
چالش BTS
نماشا (https://www.namasha.com/channel6756598588)
تولد تولد تولد
سوااااااااااااااااال مهم
bts 2018 pic 2
bts 2018 pic 1
بی تی اس :)
راییییییییییییی گیییییرررییییییی به شدت مههههههههههههم
محبوب ترین مطالب
چالش BTS
چه قدر منو میشناسین
تولد تولد تولد
آشنایی
سوااااااااااااااااال مهم
مهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههم
نماشا (https://www.namasha.com/channel6756598588)
وقتی ترامپ آرمی میشه(جهت خنده)
jin
بی تی اس و کریسمس (عکس)
پربیننده ترین مطالب
بیوگرافی گروه BTS
بی تی اس و کریسمس (عکس)
چالش BTS
نماشا (https://www.namasha.com/channel6756598588)
چه قدر منو میشناسین
خبر مهم
suga
تولد تولد تولد
سوااااااااااااااااال مهم
j hope
مطالب پر بحث تر
چالش BTS
سوااااااااااااااااال مهم
چه قدر منو میشناسین
suga
تولد تولد تولد
بیوگرافی گروه BTS
آشنایی
بی تی اس و کریسمس (عکس)
j hope
نماشا (https://www.namasha.com/channel6756598588)
آرشیو مطالب
نویسندگان
kim anna ( 21 )
پیوند ها
ساخت وبلاگ جدید در blog.ir
نرم افزار مهاجرت به blog.ir
وبلاگ رسمی شرکت بیان
صندوق بیان
پیوندهای روزانه
پاسخ به سوالات وبلاگ نویسان
آخرین وبلاگ های به روز شده
زندگی به سبک بیان!
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان